O jee! Conversie. Dat woord lees je vaak in de blogs van e-commerce guru’s. Het houdt gewoon in dat je je waar verkoopt. Van dat woord zou je geen jeuk moeten krijgen, maar helemaal enthousiast moeten worden. Daar zorg ik voor!
Makkelijker dan je denkt.
Wat verkoop je eigenlijk? Voor mij is dat handig om te weten. En we kijken ook meteen hoeveel teksten je nodig hebt, en van hoeveel woorden. Want langer is echt niet altijd beter!
Next Process
Ik ga op zoek naar (technische) informatie over je product. Niemand is ooit enthousiast geworden van een magnetronhandleiding. Daarom zorg ik ervoor dat je klant weet wat het product inhoudt, en er helemaal verliefd op wordt.
Next Process
Aan de slag met de tekst! Dit is niet de laatste stap, maar een van de eersten. Want jij bepaalt hoe je tekst er straks uitziet en welke uitstraling je wilt meegeven aan je site. We gaan zeker nog wat schaven.
Next Process
Vind je het wat? Mooi. Strik erom, niks meer aan doen. Moet er nog wat aangepast worden? Geen probleem. Dat regel ik voor je.
Next Process
De aanpassingen zijn gemaakt, jij bent blij, en de productteksten zien er top uit. Tijd voor jouw magie: volop verkopen!
Next Process